پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی سودکو Sudoku
نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391
بازدید : 560
نویسنده : منو تو
بازی آنلاین

بازی سودکو Sudoku

یک بازی فکری با قابلیت پرینت برای بازی روی کاغذ که توانایی های ذهن شما را به امتحان می کشد.
 
در این فایل فلش، دو بازی سودکو و سکو موجود است. در بازی سودکو باید با ارقام 1 تا 9 یک مربع 9×9 را به صورتی پر کنید که در هیچ سطر، ستون و مربع 3×3 ای رقم تکراری وجود نداشته باشد. در بازی سکو یک قانون بیشتر وجود دارد: ترکیبی از ارقام که در سطرها و ستون های مربع های 3×3 به کار می رود باید ثابت باشند. این تصویری از بازی سکو است:
 
 
برای بازی سودکو گزینه Play Sudoku و برای بازی سکو گزینه Play Soku را انتخاب کنید. هر دو بازی دارای سه سطح Hard Medium Easy هستند که به ترتیب از آسان به سخت می باشد.
 
برای شروع بازی ابتدا بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 

:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , بازی آنلاین , ,
:: برچسب‌ها: بازی آنلاین , بازی فلش , بازی سودکو ,



بازی پرندگان خشمگین Angry Birds
نوشته شده در یک شنبه 13 خرداد 1391
بازدید : 555
نویسنده : منو تو
بازی آنلاین

بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

حتما تاحالا نام بازی محبوب Angry Birds یا پرندگان خشمگین را شنیده اید یا حتی آندسته از دوستانی که طرفدار بازی های کامپیوتری هستند از این بازی مهیج لذت کافی برده اند. بطور کلی دیگر کمتر کاربر و گیمری پیدا می‌شود که نسخه‌ای از این بازی را بر روی تلفن همراه و یا بر روی رایانه خود نصب و لذت آنرا تجربه نکرده باشد

داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است. شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که مرغهای شما دزدیده و زندانی شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می‌شود برای آزاد کردن مرغهای خود و از بین بردن این حیوانات بد جنس به آنها حمله می‌کنید.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , بازی آنلاین , ,
:: برچسب‌ها: آنلاین , بازی , خشمگین , پرنده های خشمگین ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد